اشکهاي ژوليو سسار بعد از گل پاندف
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
چهار شنبه 25 اسفند 1389برچسب:, :: 14:51 ::  نويسنده : آرمان

دروازه بان اينتر در صحبتهايي اعلام کرد که پس از به ثمررسيدن گل برتري تيمش در ديدارسه شنبه شب آليانس آرنا به شدت احساساتي شده است.


   ژولیو سسار، دروازه بان اینتر در صحبتهایی اعلام کرد که پس از به ثمر رسیدن گل گوران پاندف در دقایق پایانی دیدار سه شنبه شب ورزشگاه آلیانس آرنا که اینتر را به برتری رساند، شروع به گریه کرده است.

با این پیروزی اینتر به عنوان تیم برتر دو دیدار رفت و برگشت روانه مرحله یک چهارم پایانی شد.

دروازه بان برزیلی اینتر در پایان این دیدار اعلام کرد که هیچ وقت اشتباهی به فاحشی اشتباهی که منجر به گل ماریو گومز شد، مرتکب نشده بوده:« این اشتباه هنوز من را می ترساند.من هرگز در دیداری به این مهمی، چنین اشتباهی انجام نداده بودم.»

دروازه بان اینتر گفت:« وقتی آن گل را خوردم فقط دلم می خواست پیاده به میلان برگردم.ولی بعد برخودم مسلط شدم و فکر کردم که می توانیم به نتیجه مثبتی برسیم. باید تمام هم تیمی های فوق العاده ام را تحسین کنم.آنها به شدت تلاش کردند.»

سسار ادامه داد:« وقتی پاندف گل برتری را زد، من شروع به گریه کردم.من انسان خیلی احساساتی ای هستم. آن اشتباه مرا به شدت تحت تاثیر قرار داده بود ولی این اشتباهات است که باعث رشد و بلوغ تو می شود. واقعا ناراحت شدم که این اشتباه در این بازی به این مهمی و لحظاتی به این حساسی رخ داد.امیدوارم که روند اشتباهاتم در همین جا متوقف شود.»
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 2596
بازدید کل : 44653
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1